Trusted Eyes: telefonia VoIP dla firm – konfiguracja i obsługa
Podnieś jakość rozmów i oszczędź nawet 20% na połączeniach telefonicznych
Wprowadź do swojej firmy stabilną i elastyczną telefonię VoIP, dzięki której zoptymalizujesz koszty i poprawisz efektywność całego przedsiębiorstwa.
Telefon VoIP dla Twojej firmy
Dlaczego warto?
0 zł za połączenia wewnętrzne
Wszystkie połączenia wewnątrz sieci wykonasz za darmo, natomiast za te wykonywane do innych operatorów – zapłacisz jedynie niską, symboliczną opłatę.
Wysoka jakość wykonywanych połączeń
Zarówno Ty, jak i Twoi pracownicy, docenicie nieporównywalnie lepszą jakość oraz stabilność komunikacji przy użyciu VoIP.
Elastyczność i prosty rozwój
W każdej chwili, w łatwy sposób, rozszerzysz działanie telefonii o nowe lokalizacje. Jej rozbudowa jest tak intuicyjna, że wykonasz ją nawet we własnym zakresie – bez zaangażowania specjalistów czy konieczności kupowania drogiego okablowania.
Telefonia VoIP – nowoczesna telefonia dla firm
Usprawnimy i poprawimy komunikację w Twojej firmie
Wyposażymy Cię w profesjonalne narzędzia, które zapewnią Ci zupełnie nową jakość połączeń telefonicznych.
Sprzęt
Środowisko
Dokumentacja
Telefonia VoIP dla firm – co to jest?
VoiP, czyli Voice over Internet Protocol to telefonia cyfrowa, której działanie opiera się na przesyłaniu głosu za pomocą łączy internetowych, bądź sieci korzystającej z protokołu IP.
System telefoniczny VoIP może zostać zainstalowany na urządzeniach znajdujących się w firmie, jak i umieszczony bezpośrednio w chmurze.
Główną zaletą takiego rozwiązania jest fakt, iż właściciel i użytkownik w ramach sieci VoIP nie płaci za połączenia. Z kolei połączenia wykonywane poza siecią (np. z innymi operatorami), są znacznie tańsze niż te znane z tradycyjnej telefonii stacjonarnej.
Ważnym aspektem wskazującym zarówno na bezpieczeństwo, jak i atrakcyjność finansową jest ten związany z funkcjonowaniem VoIP. Należy podkreślić, że system telefoniczny VoIP wyklucza połączenia ciągłe, czyli takie, które oferuje telefonia tradycyjna, i których koszt jest naliczany minutowo.
Firmy korzystające z telefonii cyfrowej VoIP płacą więc wyłącznie za rzeczywisty czas połączenia, który jest możliwy dzięki naliczaniu sekundowemu.